دانلود بازی Halo Wars 2 برای PC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Halo Wars 2 Ultimate Edition-3DM

داستان بازی Halo Wars 2 در قرن ۲۶ میلادی و سال ۲۵۵۹ روایت می‌شود. به عبارتی داستان بازی وقایع ۲۸ سال بعد از هیلو وارز را روایت می‌کند. جایی که مدتی از وقایع Halo 5: Guardians می‌‌گذرد و حال سفینه جنگی UNSCC نسخه اول که Spirit of Fire نام داشت، وارد یک خواب ابررسانایی (Cryosleep) شده است. از طرفی با رخ دادن این رویداد، جنگ بین انسان‌ها و کاوننت‌ها نیز به پایان رسیده است و مهم‌تر از همه، مشخص شده سفینه Spirit of Fire با تمام خدمه‌اش گم شده است. داستان بازی دقیقا از جایی شروع می‌شود که کاپیتان جیمز کاتر به همراه پروفسور اندرز و تیمش ظاهرا مکان Spirit of Fire را پیدا کرده و این سفینه را از خواب ابر رسانایی بیرون می‌آورند. بازی Halo Wars 2 قرار است یکی از باهوش‌ترین آنتاگونیست‌های دنیای هیلو را در اختیار داشته باشد. شخصیتی به اسم اتریاکس از فرقه Bruteها که هدایت قبیله Banished را بر عهده دارد. قبیله‌ای جدید که در این نسخه به مخاطبین معرفی می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم اتریاکس جدا از باهوش بودنش، قدرت وی است. در یکی از نمایش‌های بازی شاهد این بودیم که وی سه عدد از اسپارتان‌ها را براحتی از پای در می‌آورد و قطعا رویارویی با این شخصیت منفی و تعاملش با کاپیتان کاتر می‌تواند دیدنی باشد.

نکته مهم در گیم‌ پلی بازی Halo Wars 2 نحوه مبارزات و انتخاب لشکر مبارزه‌ای است. سیستم ضد حمله زدن به تیم دشمن و پیروزی در مبارزات یک جورایی مثل سنگ، کاغذ، قیچی است. به عبارتی وسایل نقلیه جنگی زمینی بهترین گزینه برای نابودی پیاده نظام است و از آن طرف هواپیما‌های جنگی بهترین گزینه برای نابودی وسایل نقلیه جنگی است و اگر می‌خواهید هواپیما‌های جنگی را به سادگی از بین ببرید، بهترین گزینه پیاده نظام است. یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هیلو وارز ۲ که تیم سازنده شدیدا بر روی آن تمرکز کرده است، بخش چند نفره بازی است که در این نسخه با تعبیه شدن حالت‌های جدید، سعی بر این شده که مخاطبان بتوانند تجربه جدیدی در بازی کردن بازی‌های استراتژی آنلاین کسب کنند. در ادامه به معرفی حالت‌های مختلف بازی خواهیم پرداخت.

 

موردی که در گیم پلی بازی شدیدا جای آن خالی است، قابلیت کراس پلی بین رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان برای این بازی است که در ابتدا تیم سازنده آن را در نظر گرفته بود ولی طی یک خبر، اعلام شد که بازی هیلو وارز ۲ از قابلیت کراس پلی بین دارندگان این دو پلتفرم پشتیبانی نخواهد کرد. از سوی دیگر مورد خوب این بازی، نبود پرداخت‌‌های درون برنامه‌ای است که این روزها گریبان‌گیر اکثر بازی‌های اسم و رسم دار شده است. از نظر طراحی تیم سازنده سعی کرده تا هم از نظر بصری و هم هنری بازی را در سطح مطلوبی قرار بدهد. جرمی کوک، کارگردان هنری بازی Halo Wars 2، در جریان یکی از گفت و گوهای خود اعلام کرده بود که واضح بودن صحنه‌های مبارزاتی و خوانایی نوشته و علائم بازی، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های تیم سازنده است که در جریان دومین نسخه‌ی بتای بازی، به خوبی این ویژگی‌ها رعایت شده بودند ولی با این حال باید منتظر ماند و دید در نسخه اصلی، تیم سازنده تا چه اندازه به وعده‌های خود عمل کرده است.

منبع توضیحات: زومجی

 

تصاویری از محیط بازی:

Halo-Wars-2-screenshots Halo-Wars-2-screenshots

Halo-Wars-2-screenshots Halo-Wars-2-screenshots

Halo-Wars-2-screenshots Halo-Wars-2-screenshots

Halo Wars 2 is a real-time strategy video game, in which players command armies from a bird’s-eye view of the battlefield. Like Halo Wars, the game features two playable factions: humanity’s main military arm, the United Nations Space Command (UNSC), who return from the first game, and a new alien faction known as the Banished, who serve as replacement for the Covenant. Each faction has different leader units. The campaign mode is composed of thirteen missions, and will support cooperative gameplay. Combat in Halo Wars 2 is balanced by a “rock–paper–scissors” counter-attack system, in which ground vehicles are effective in combat against infantry, infantry are effective against aircraft, and aircraft are effective against vehicles.

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 10 RedStone build 14393.693 or higher
DirectX version: DirectX 12 (feature level 11)
CPU:Intel i5-2500; AMD FX-4350
GPU: AMD R7 260X; GeForce GTX 650 Ti; Intel HD 520
VRAM: 2GB
RAM: 6GB
HD space: 25G

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit Windows 10 RedStone build 14393.693 or higher
DirectX version: DirectX 12 (feature level 11)
CPU: Intel Core i5-4690K; AMD FX-8350
GPU: AMD RX 480; GeForce GTX 1060
VRAM: 4GB
RAM: 8GB
HD space: 25G

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

کاربران عزیز سلام،

همان طور که مستحضر هستید بازی Halo Wars 2 از قفل گذاری بسیار پیچیده شرکت مایکروسافت استفاده می کند که می توان گفت احتمال کرک شدن آن نزدیک به صفر هست مگر اینکه بازی پس از مدتی در شبکه استیم منتشر شود یا اینکه در نهایت امر بتوانند بازی را bypass کنند. به همین دلیل وبسایت دانلودها اکانت رسمی بازی را برای شما عزیزان به صورت کاملا اختصاصی با کمترین قیمت تهیه کرده است.

دقت کنید که بازی کرک نشده است و در حال حاضر برای اجرای آن نیاز به لایسنس رسمی بازی دارید. این لایسنس رسمی قابلیت آنلاین بازی کردن بازی را داشته و شما کاربر و مشترک رسمی بازی Halo Wars 2 می شوید که می توانید از قابلیت های آن لذت ببرید. پشتیبانی رسمی دانلودها + آموزش نصب تصویری کاملا شفاف برای شما ارسال خواهد شد.

—————————————————————————

خرید لایسنس Original Microsoft Wallet; Standard Edition بازی، کاملا اوریجینال:

—————————————————————————-

ایمیل پشتیبانی: downloadha.online [at] gmail.com

لینک دانلود:

=========================================

3DM Release

 

دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت 1: Direct Link

دانلود پارت 2: Direct Link

دانلود پارت 3: Direct Link

دانلود پارت 4: Direct Link

دانلود پارت 5: Direct Link

دانلود پارت 6: Direct Link

دانلود پارت 7: Direct Link

دانلود پارت 8: Direct Link

دانلود پارت 9: Direct Link

دانلود پارت 10: Direct Link

دانلود پارت 11: Direct Link

دانلود پارت 12: Direct Link

دانلود پارت 13: Direct Link

دانلود پارت 14: Direct Link




:: موضوعات مرتبط: دانلودبازی کامپیوتر PC , دانلود بازی Halo Wars 2 برای PC , ,
:: برچسب‌ها: بازی , دانلود Halo Wars 2 , دانلود بازی Halo Wars 2 , دانلود رایگان بازی Halo Wars 2 , لینک مستقیم بازی Halo Wars 2 , دانلود نسخه فشرده بازی Halo Wars 2 , دانلود کم حجم بازی Halo Wars 2 , دانلود بک آپ اصلی بازی Halo Wars 2 , دانلود ultimate edition بازی Halo Wars 2 , دانلود بازی هیلو وارز 2 , هشتادپهلو , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : یک شنبه 1 اسفند 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی